سرهنگ آرش خلخالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودروی گرانقیمت در یکی از استان‌های همجوار زنجان، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان نیز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی، حین پایش و کنترل خودروهای عبوری از مسیرهای ارتباطی زنجان در کیلومتر ۵۰ آزادراه زنجان - تبریز به یک دستگاه خودروی رنو تلیسمان مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

خلخالی ادامه داد: راننده به خاطر ترس از دستگیری و فرار از چنگ قانون به دستور ایست ماموران توجه نکرده و با سرعت غیر مجاز به مسیر خود ادامه داد که در نهایت ۲ تیم از ماموران انتظامی این شهرستان، متهمان را که دیگر راه فراری برایشان باقی نمانده بود در نزدیکی شهر زنجان مجبور به توقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مالک اصلی این خودرو از سوی پلیس شناسایی و خودروی سرقتی پس از طی مراحل قانونی، تحویل مالباخته شد.

خلخالی با بیان اینکه این ۲ سارق دستگیر شده غیربومی هستند، افزود: متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

وی از عموم مردم خواست توصیه ها و هشدارهای پلیس را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت ها جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی به عمل آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.