محمدعلی حمزه‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای پیشگیری از این بیماری، مجامع انتخابات هیات های ورزشی استان زنجان از اواسط دهه دوم اسفند ماه پارسال، ملغی اعلام شد.

وی با بیان اینکه آخرین مجمع هیات انتخابات ورزشی این استان مربوط به هیات دوچرخه‌سواری بود که شامگاه یکشنبه /۱۱ اسفند ماه ۹۸/  برگزار شد، اظهار داشت: مجمع انتخابات هیات تکواندو استان زنجان، نخستین مجمع هیات ورزشی زنجان پس از شیوع بیماری ویروس کرونا است که با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، روز یکشنبه /۱۴ اردیبهشت ماه/ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون ۶ نفر به منظور دراختیار گرفتن سکان هدایت هیات تکواندو استان زنجان، ثبت نام کرده‌اند.   

حمزه پور با بیان اینکه از خبرنگاران ورزشی زنجان برای حضور در این مجمع انتخاباتی و پوشش خبری برنامه دعوت به عمل خواهد آمد،  افزود: هیات تکواندو استان زنجان از اسفند ماه سال ۹۸ با سرپرستی غفار امانی، اداره می‌شود.   

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفته است: با تایید معاون وزارت بهداشت، مجامع عادی و انتخاباتی هیات های ورزشی برگزار می‌شود.

مهدی علی‌نژاد در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شده، اظهار داشته است: با اعلام نظر مساعد ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجامع عادی و انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های پزشکی و موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.