مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار مهر به ثبت نام در طرح ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سه مرحله این طرح در استان انجام شد و در مجموع بیش از ۲۵ هزارو ۴۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: در مرحله اول طرح ملی اقدام مسکن تعداد ۹ هزار نفر در استان زنجان ثبت نام کردند و سهمیه استان در این مرحله تنها ۴ هزار واحد بودکه سه هزار و۷۰۰ نفر واجد شرایط شدند وبقیه ریزش کردند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در دور دوم ثبت‌نام دراسفند ۹۸ هم حدود ۱۵ هزار نفر ثبت نام کردند و در مرحله سوم هم تنها در دو شهر آببر و قیدارهم بیش از ۴۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند.

بیات منش تاکید کرد: نتایج ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن اواخرهفته اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و در شهر زنجان زمینی برای ساخت ۶۰۰۰ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی همچنین ظرفیت زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان برای تولید مسکن در قالب طرح اقدام ملی را دو هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد و افزود: احداث ۲۰۰۰ واحد در این زمین‌ها پیش‎بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه فراخوان برای دعوت از پیمانکاران و انبوه‌سازان برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی تولید مسکن انجام شده است، افزود: ۶۰ سازنده وپیمانکار پس از فراخوان مراجعه و پرونده‌ها به شکل الکترونیکی ارسال و بررسی شده و از بین اینها ۱۸ شرکت برای ساخت مسکن انتخاب شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.