سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست چهارشنبه شب در جاده دندی به زنجان اتفاق افتاد که بر اثر آن چهار نفر مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه رخ داد، اظهار داشت: راننده و سه سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خروج خودرو از جاده و واژگونی آن، مصدوم شدند که متاسفانه راننده پس از انتقال به بیمارستان، جان باخت.

عظیمی با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی، خودروی سواری نیز دچار حریق شد، افزود: حادثه دوم نیز ساعت ۶ صبح امروز در کیلومتر ۵۵ جاده زنجان - میانه و به دلیل عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده خودروی سواری رانا، اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این تصادف رانندگی، خودروی سواری رانا با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرده و راننده خودرو سواری به علت شدت صدمات وارده به کام مرگ فرو رفت.

ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز گذشته /سوم اردیبهشت ماه/ نیز یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۵۰ خط شمالی آزادراه زنجان - تبریز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد و سرنشین جلویی و راننده (زن و شوهر جوان) به علت شدت صدمات وارده در دم جان باختند و فرزندان این خانواده که ۲ دختر هشت و سه ساله هستند مصدوم شده و به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

حوالی ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب نیز در کیلومتر ۲ جاده قیدار - همدان یک دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت کرد.

۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر در سال ۹۸ بر اثر تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.