مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان روز پنجشنبه در آیین آغاز فعالیت این مرکز با بیان اینکه رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» برای پویش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور شکل گرفته است، گفت: پیام ماه مبارک رمضان، پیام انسان‌سازی است، پیامی که همه به میهمانی خدای متعال دعوت می‌شوند و یکی از کارهای خیر مردم استان کمک به نیازمندان در قالب اطعام و افطاری و سبدهای معیشتی به نیازمندان است.
هدایت صفری با بیان اینکه امسال ۳۱۳ آشپزخانه به نیابت از یاران حضرت مهدی (عج) در سراسر کشور ایجاد می‌شود، اظهار داشت: سهم استان زنجان پنج آشپزخانه است که در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای تهیه و توزیع حداقل ۵۰هزار غذای گرم در ماه رمضان فعالیت خواهند کرد.
وی از اجرای طرح نان مهربانی و سبد مهربانی با همکاری ۱۴۰ فروشگاه و نانوایی در زنجان در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان نیز خبر داد و اظهار داشت: این طرح به‌ منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط اقتصادی موجود با هدف عرضه نان رایگان و سبد غذایی به نیازمندان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با ابیان اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*، و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ بانک ملی به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

صفری یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به‌منظور کاهش تبعات آن بر اقشار آسیب پذیر حدود ۳ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و غیر تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و حاشیه نشین این استان، از طریق کمیته امداد پرداخت شده است.

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.