بیتا بدلخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این هیات از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با جدیت هرچه تمام در سنگر بوده و نسبت به ارایه خدمات درمانی به ورزشکاران آسیب دیده ناشی از فعالیت‌های ورزشی که تحت پوشش هیات قرار دارند، اقدام می کند.

وی اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، مقررات بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را به منظور دور ماندن ورزشکاران مراجعه کننده از ویروس کرونا جهت دریافت خدمات درمانی مورد لزوم به جد رعایت می کند و تاکنون نیز مشکلی در این رابطه پیش نیامده است.

بدلخانی با تاکید براینکه هیات خود را در برابر ارایه خدمات و درمان ورزشکاران آسیب دیده، متعهد می داند، تصریح کرد: هیات پزشکی ورزشی زنجان به سلامت ورزشکاران توجه ویژه‌ای داشته و تلاش دارد فعالان این عرصه در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی و هزینه های پرداختی را نداشته باشند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان، هزینه دریافت کارت بیمه ورزشی و تحت پوشش قرار گرفتن ورزشکاران به منظور دریافت خدمات درمانی از سوی این هیات را ۲۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: متاسفانه برخی ورزشکاران نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی تمایل نشان نمی دهند و در نتیجه در مواقع آسیب دیدگی از مزایای آن بی نصیب می شوند.

بدلخانی افزود: شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است تعداد ورزشکاران تحت پوشش هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در فروردین ماه امسال به شدت کاهش یابد که بطور قطع، ورزشکاران فاقد کارت بیمه ورزشی اگر در حین فعالیت ورزشی آسیب ببیند، از بابت درمان و هزینه، متحمل ضرر و زیان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: فروردین ماه سال‌های گذشته شمار ورزشکاران تحت پوشش هیات پزشکی استان به رقم حدود چهار هزار نفر نیز می رسید که امید است ورزشکاران هرچه سریعتر نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام کنند.

بدلخانی اظهار داشت: از ۲۹ بهمن سال ۹۸ تاکنون، مدارک مربوط به هزینه های درمانی ۸۷ نفر از ورزشکاران زنجانی آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال و مبالغ قریب ۳۰ نفر از آنان پرداخت شده و هزینه های مابقی نیز به ترتیب پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.