دکتر علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای مقابله جدی با شیوع کرونا و با هدف کاهش مراجعات مردمی اعم از حقیقی و حقوقی این امکان در دفاتر پیشخوان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای تحقق دولت الکترونیک و با ارتباط الکترونیکی مدیریت درمان استان زنجان با تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت مهیا شده است.

محمدی ادامه داد: بیمه شدگان و شهروندان اعم از حقیقی و حقوقی می‌توانند هر گونه درخواست خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت تحویل و از همان طریق پیگیر نامه شوند.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن شماره تلفن ۳۳۴۲۰۳۰۲ نیز آماده پاسخگویی به پیگیری نامه ها و مکاتبات اداری توسط بیمه شدگان و شهروندان زنجانی است.

محمدی خاطرنشان کرد: امکان ارسال هر گونه درخواست از طریق پایگاه اینترنتی این مدیریت به نشانی WWW.dzanjan.tamin.ir  نیز فراهم شده و در قسمت پرسش و پاسخ این پایگاه، بیمه شدگان می‌توانند تقاضای خود را ارسال و با دریافت کد رهگیری، نسبت به ادامه پیگیری آن اقدام  کنند.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.