رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان روز جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج شعر و نثر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان برگزار می شود، گفت: چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" شامل بخش‌های شعر و نثر در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی(خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج وشهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی(ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی(طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.  
 
کامران جعفری با بیان اینکه شرکت در هر ۲ بخش شعر و نثر برای متقاضیان بلامانع است و محدودیتی در تعداد و قالب آثار ارسالی وجود ندارد، افزود: شرکت کنندگان باید دانشجو باشند و یا حداکثر یک سال از تاریخ فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد.  

 وی با بیان اینکه ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی اعضای هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" هستند، اظهار داشت: مضمون و محتوا، انسجام، بهره گیری از آرایه های ادبی، فصاحت و بلاغت و نوآوری و پرداختن به موضوعات روز از شاخص های ارزیابی آثار است.  
جعفری افزود: تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل ۱۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه است. 

وی اظهار داشت: علاقهمندان‌ می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.com یا ادمین کانال‌جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

جعفری افزود: آیین اختتامیه و معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" اردیبهشت سال جاری برگزار می شود. 

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، برگزار می شود. 

سال گذشته در سومین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند هزار و ۳۴۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.