سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت یاد شده از ۲۰ هزار و ۱۵۵ واحد صنفی این استان بازدید به عمل آمد و به یک هزار و ۹۷۰ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.  

وی با بیان اینکه آن دسته از صنوفی که به اخطاریه ها و تعهدات اخذ شده بی توجهی کنند نسبت به پلمب واحد متخلف اقدام خواهد شد، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروسکرونا، پلیس استان با همکاری سازمان‌های مرتبط طرح های کنترلی و نظارتی را به صورت مستمر اجرا می کند.

سردار جهانبخش افزود: در این مدت، بیش از ۲ میلیون جفت دستکش بهداشتی، ۲ هزار لیتر محلول ضد عفونی و رفع آلودگی و چهار هزار و ۲۰۰ عدد ماسک احتکار شده از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

وی، تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس زنجان در طرح مقابله با ویروس کرونا است.

سردار جهانبخش بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی و تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی تا پایان ریشه‌کنی ویروسکرونا تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم از سوی پلیس این استان صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.