داود کارگرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید افزود: نقش نافذ استانداردها در جهش تولید، ملموس بوده و چنانچه تمام تولیدات داخلی با استاندارد عجین شوند مطمئنا با جهش تولید رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: به تعبیر دیگر، عجین شدن تولیدات داخلی با استاندارد، نخستین گام جهش تولید است و به این مهم باید توجه بیشتری انجام شود.

این مسؤول ادامه داد: آغشته شدن محصولات با استاندارد موجب کیفیت مطلوب و استقبال مردم از تولید داخل شده و زمینه رقابت بین شرکت های داخلی افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: اگر کالای تولیدی از کیفیت لازم برخوردار و قیمت آن نیز در حد معمول و مورد انتظار باشد، تقویت رونق تولید و جهش تولید را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ادامه داد: خرید کالای استاندارد داخلی از سویی نه گفتن به خرید کالای بی کیفیت خارجی محسوب می شود و از سوی دیگر فرصتی برای تشویق تولیدکنندگان کالای با کیفیت است.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش کیفیت کالا باید نسبت به توانمند سازی مدیران کنترل کیفیت اقدام شود که هم اکنون ۳۷۲ نفر در این حیطه مشغول به کار هستند و اداره کل استاندارد نیز به این حوزه توجه جدی داشته و به صورت مستمر بازدیدهای لازم را انجام و مورد پایش قرار می دهد.

رهبر فرزانه انقلاب، سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.