سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تاکنون بیش از ۵۸ دستگاه خودرو در زنجان به دلیل رعایت نکردن این قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ شیرمحمدی افزود: منع تردد خودروی غیربومی در سه نقطه ورودی و خروجی شهر زنجان اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه خودروهای غیربومی که بدون توجه به طرح فاصله گذاریاجتماعی در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کردند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، اظهار کرد: رانندگانی که نقض مقررات کنند و یا به هشدارهای پلیس توجه نکنند ضمن درج تخلف در سامانه راهنمایی و رانندگی و یک ماه خودرویشان در مبدأ توقیف و در پارکینگ نگهداری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده است و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری شده است و هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد.

شیرمحمدی در ادامه با انتقاد از رفتار برخی شهروندان زنجان در توجه نکردن به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: برخی شهروندان بی‌توجه به وضعیت موجود در زمینه شیوع بیماری کرونا، به ترددهای خود در سطح شهر ادامه می‌دهند و این امر در تضاد با تلاش برای قطع کردن زنجیره انتقال کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.