سرگرد احمد رستمی روز جمعه در بازدید از عملیات اصلاح هندسی بریدگی خیابان سفیر امید آستارا اظهار کرد: طرح های اصلاح تقاطع ها و خیابان ها ابتدا از ناحیه پلیس راهور در شورای ترافیک شهرستان مطرح و پس از تصویب، توسط شهرداری ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: گشایش، حذف یا اصلاح بریدگی ها، دماغه تقاطع ها و خیابان های مهم در سطح شهرستان آستارا، به دلیل تاثیر قابل توجه در کاهش سوانح جاده ای منجر به فوت، ادامه خواهد یافت.

وی افزود: میدان یا فلکه گاز آستارا  که بخصوص در فصل تابستان و زمان حضور گردشگران گره های ترافیکی را شاهد بود، با نصب چراغ های راهنما خلوت شده و همکاری رانندگان در کاهش ترافیک تاثیرگذار است.

رئیس پلیس راهور آستارا گفت: ایجاد دیوار حائل کم ارتفاع بین دو لاین کمربندی آستارا به اردبیل و تالش نیز، مانع برخورد وسایل نقلیه و بروز حوادث و خسارات جانی و مالی شده است.

رستمی افزود: ماموران پلیس راه به دستگاه های شناسایی و استعلام لحظه ای خودروها مجهز هستند و به محض مشاهده تخلف، جریمه قانونی صادر و پیامک آن به مالک خودرو ارسال می شود.

وی بیان کرد: ارشاد و راهنمایی در اولویت برخورد پلیس راهور قرار دارد و کار رسانه ای و فرهنگی در ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و اصول و آموزه های راهنمایی و رانندگی ضرورت دارد.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.