داود مرادخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به ضرورت تلاش برای پیوستن همه شهروندان به پویش "در خانه بمانیم" اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر با تجهیز خدمات مورد نیاز، خرید آنلاین و غیرحضوری شهروندان زنجانی از فروشگاه های مفید، ارزان نوید، جانبو، توسعه راهکارهای هوشمند، پونه، لندوکس و خرم پروتئین فراهم است.  

وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت این فروشگاه ها و یا کانال آن ها در شبکه های اجتماعی نسبت به خرید آنلاین از این فروشگاه ها اقدام کنند.  

مراد خانی اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان زنجان از فروشگاه های علاقه مند جهت مشارکت در طرح اجرای خرید آنلاین و غیر حضوری استقبال می کند.  

گفتنی است بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تا کنون شمار مبتلایان قطعی کرونا در این استان به ۵۴۰ نفر رسیده است.  

تا کنون ۳۴۹ نفر از مبتلایان قطعی به ویروس کرونا بهبود یافته در استان زنجان از بیمارستان ها ترخیص شده اند و ۵۲ نفر در اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست داده اند.  

مسئولان بهداشتی تاکید دارند که قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا جز با رعایت کردن اصول بهداشتی و ماندن در خانه و محدود کردن ارتباطات میسر نمی شود.

خدمات فروش غیر حضوری و توسعه کسب و کارهای آنلاین از راه‌های موثر برای در خانه ماندن و محافظت از شهروندان است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.