علیرضا نوری روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طی فراخوان اعلام شده در بخش نقاشی، کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند.

وی اضافه کرد: در بخش عکس مهرواره "بهار در خانه" علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش فیلم کوتاه نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا سه  دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

این مسؤول ادامه داد: بر مبنای فراخوان مهرواره، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و. غیره را تکمیل کنند.

نوری اظهار داشت:  این فراخوان در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ فرهنگی تجلیل می‌شود و به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد:  همزمان با شیوع بیماری کرونا طرح جدیدی با عنوان "پیک امید مجازی" از اواخر سال گذشته از سوی کا نون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور نیز در کشور اجرا شده، تا برخی از فعالیت‌ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان خود از طریق سایت‌های اینترنتی و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی در اختیار کودکان و نوجوانان ایرانی قرار گیرد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خاطر نشان کرد:   صفحه ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.omid.kpf.ir  راه‌اندازی شده است، که علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به این نشانی صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، اریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب وغیره  مشاهده کنند.

هم اکنون ۳۰ مرکز این کانون شامل ۱۶ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۳ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی فعالیت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.