میثم سیفی روز چهارشنبه در گفت و گو به خبرنگار ایرنا افزود: کارگردانی این مجموعه انیمیشن ۱۰ قسمتی را جمال رحمتی، هنرمند برجسته و نام آشنای کشور بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: این کارگردان در هر کدام از قسمت‌ها با زبان هنر انیمیشن و با مضمون داستانی در مدت زمان نمایش یک دقیقه‌ به برخی از معضلات جامعه از قبیل کودک‌همسری، خشونت خانگی و خیابانی، افراط و تفریط در استفاده از فضای مجازی، دوست‌یابی مجازی، بیکاری، طلاق، اعتیاد و سکونتگاه‌های غیررسمی پرداخته است.

به گفته این مسؤول، مجموعه انیمیشن‌های کوتاه اجتماعی با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان زنجان و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تولید شده است.

سیفی افزود: طی سال گذشته نیز جمعی از فیلم‌سازان جوان استان زنجان با حمایت حوزه هنری، پنج فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید کردند.

وی اظهار داشت: حوزه هنری استان زنجان در راستای تولید فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای در سال  گذشته  اقدام به تولید پنج فیلم کوتاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی کرد که این فیلم‌ها پس از تایید نهایی به مرحله تولید و اکران  شد.

  مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان خاطرنشان کرد: فیلم‌های کوتاه تولیدی در ارتباط با موضوع طلاق، خودکشی، معضلات فضای مجازی، کودک آزاری و نزاع تهیه که برای  مسؤولان استانی، تعدادی از اساتید دانشگاهی و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی و عوامل سازنده فیلم‌ها اکران شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.