اصغر رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موضوع به تمام اعضا اطلاع‌رسانی شده زیرا تمام دستگاه‌ها و اقشار مردم، سهمی در مقابله و مبارزه با بیماری کرونا دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به توصیه مسؤولان بهداشتی، پیش‌بینی و تمهید اقدامات لازم برای کاهش تردد افراد به ادارات و سازمان‌های خدمت‌رسان، ضروری است.

رسولی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت اعضا در پایان سال جاری، منقضی می شود در این راستا به منظور تسهیل امور مهندسان و مردم با پیشنهاد هیات‌مدیره سازمان، مصوبه هیات چهار نفره و ابلاغیه اداره کل راه و شهرسازی استان، مقرر شد با توجه به تخفیف‌های شهرداری و کاهش ازدحام مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان، تاریخ انقضای ظرفیت سال ۱۳۹۸ مهندسان نیز تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ تمدید شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: یکی دیگر از اقدامات سازمان این است که با مصوبه هیات‌مدیره سازمان و ابلاغ سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به دلیل شرایط موجود و جهت پیشگیری هر چه بهتر و بیشتر از شیوع بیماری کرونا، سازمان استان و شهرستان‌های تابعه از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین ۹۹ تعطیل اعلام شده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با پنج هزار و ۹۷۹ نفر عضو در ۶ رشته اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.