شهرام فرح‌بخشیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد حادثه آتش سوزی در منطقه اسلام آباد شهر زنجان اتفاق افتاده بود، افزود: سه مورد از این حریق ها مربوط به آتش زدن لاستیک و یک مورد دیگر نیز به حریق مغازه مربوط بود.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی ها مصدوم نداشت، اظهار داشت: در مجموع ۶ تیم عملیاتی آتشنشانی در عملیات اطفا و مهار آتش ‌سوزی شرکت داشتند.    

فرح‌بخشیان افزود: این مغازه مکانیکی به علت وجود مایعات اشتعال پذیر و بر اثر سهل انگاری صاحب آن دچار آتش سوزی شد که حضور سریع آتشنشانان در محل و انجام عملیات اطفا و مهار، از گسترش آتش جلوگیری شد و فقط مغازه دچار دودگرفتگی شد.

وی تصریح کرد: همزمان با آیین چهارشنبه آخر سال، نیروهای عملیاتی آتشنشانی زنجان به منظور امداد رسانی و مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار داشتند.

فرح بخشیان افزود: به خاطر برپایی آیین چهارشنبه آخر سال و احتمال وقوع حوادث ناشی از پرتاب مواد محترقه و آتش سوزی، ۱۱۰ نفر از نیروهای عملیاتی آتشنشانی زنجان برای مقابله با این حوادث احتمالی در آماده باش بودند.

علاوه بر ۶ ایستگاه آتش نشانی ثابت، هشت اکیپ خودرویی اطفای حریق نیز در نقاط مختلف به ویژه مراکز حساس و پرخطر شهر زنجان مستقر بودند.   
در چهارشنبه آخر سال ۹۷، آتش نشانی زنجانی ۱۰ عملیات امدادی انجام داد که سه مورد آن حریق منزل، سه مورد انفجار مواد محترقه دست ساز، ۲ مورد حریق ضایعات و ۲مورد نیز مربوط به واژگونی خودرو با سه مصدوم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.