سرهنگ عبدالحمید خسروانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان به جهت پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، چهارشنبه آخر سال ۹۸ با سال‌های گذشته متفاوت بوده و پلیس زنجان از برگزاری هرگونه تجمع و مراسمات مرسوم با جدیت جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی، برای مصون ماندن از خطر ابتلا به بیماری و انتشار ویروس کرونا، تاکید بر خانه ماندن افراد است و مسوؤلان بهداشت نیز به این موضوع توصیه جدی دارند.

خسروانی با بیان اینکه پرتاب مواد محترقه و سرو صدای ناشی از آن آرامش و امنیت مردم را برهم می‌زند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه ایجاد مزاحمت و نا امنی کنند آنان را دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.  

وی به شرایط خاص کشور به دلیل انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: انتشار دهندگان موضوع تجمعات و گردهمایی ها برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال که در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی فعال هستند باید توجه داشته باشند که این کار  با توجه به شرایط موجود فقط موجب چالش برای شهروندان و دست اندرکاران درمان است و به همین علت نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

خسروانی با تاکید براینکه بطور قطع و یقین، پلیس با انتشار دهندگان این دست فراخوان ها برخورد قانونی خواهد داشت، از شهروندان خواست به هیچ عنوان برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به این دست دعوت ها و فراخوان های گردهمایی توجه نکنند.

وی با بیان اینکه پلیس بدون مشارکت و تعامل و همیاری مردم نمی تواند در ماموریت های محوله موفق باشد از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی پلیس را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری کرده و توصیه های ارائه شده را جدی‌تر بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.