به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان، حجت الاسلام موسی موسوی از برگزاری مسابقه قرآنی «زندگی به سبک خدا» به صورت غیرحضوری و مجازی در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه ویژه ایامی که مردم بعلت پیشگیری از بیماری کرونا در خانه هستند، اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه ویژه ایامی که مردم بعلت پیشگیری از بیماری کرونا در خانه هستند، اجرا می‌شود.

موسوی با یادآوری اینکه این دوره از مسابقات ویژه برادران اجرا می‌شود، تصریح کرد: مسابقه قرآنی زندگی به سبک خدا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم و قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه در رده‌های سنی ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بزرگسالان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جوایز پیش بینی شده برای برگزیدگان شامل نفر اول مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال، نفر دوم یک میلیون ریال و نفر سوم هفتصد و پنجاه هزار ریال است.

موسوی افزود: ارسال فایل تلاوت‌ها از طریق پیام‌رسان های تلگرام یا ایتا به شماره ۰۹۱۹۱۴۱۸۰۴۱ امکانپذیر است و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از ۲۰ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۹ ثبت نام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.