مهدی صمیمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این اقدام خداپسندانه گفت: با توجه به شرایط به‌وجود آمده در جامعه، افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از مردم محافظت می‌کنند و سعی در بازگرداندن شرایط عادی مردم هستند، بابت قدردانی از این قشر زحمت‌کش با پخت ۱۴۰۰ کیلو شیرینی برای پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ولیعصر زنجان، تا حدودی قدردان زحمات این قشر باشیم.

وی تصریح کرد: پرستاران و کادر درمان در این وضعیت بحرانی شرایط سخت و دشواری را برای آرامش و سلامتی مردم می‌گذرانند و خودشان را سپر کردند تا از این شرایط و بحران رد شویم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای این قشر را خواستاریم.

این قناد زنجانی با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا چه تاثیری بر کسب و کارشان گذاشته است، افزود: با انتشار این ویروس در شرایط اقتصادی، کسب و کار ما و دیگر صنف تاثیر فراوانی داشته و بسیار ضعیف شده است، به طوری که فروش به یک‌پنجم رسیده و تولید نیز به همین میزان پایین آمده است و برای من تولیدکننده با ۳۵ کارمند، خیلی مشکل شده و ما را دچار چالش کرده است.

صمیمی‌مقدم یادآور شد: در صنف قنادی خود با تمهیدات ایجاد شده در برابر پیشگیری از این ویروس، از دستگاه‌های اتوماتیک بدون حداقل تماس دست با محصول استفاده می‌شود. همچنین در بحث بسته‌بندی و ارائه محصول نیز با استخدام کارشناس بهداشت و با کمک وزارت بهداشت که ناظر به نوع بسته‌بندی‌ها است، انجام می‌پذیرد.

این قناد زنجانی ادامه داد: در طول روز سه نوبت کل فروشگاه و محیط کار با محلولی که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و استرلیزه می‌شود، همچنین کارکنان قبل از ورود به مجموعه از نظر تب‌سنجی و استریل کامل وارد کارگاه می‌شوند و با محلول‌های ضدعفونی کننده و گذاشتن ماسک و پوشیدن دستکش، نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند تا هیچ ویروسی در محیط کار وجود نداشته باشد.

صمیمی مقدم از مردم درخواست کرد: بر ما واجب است که به این توصیه‌های وزارت بهداشت گوش دهیم و از بیرون رفتن و مسافرت‌های بی‌مورد بپرهیزیم و با رعایت کامل موارد بهداشتی دست در دست هم از این بحران که امروزه تمام جامعه را فرا گرفته، گذر کنیم تا ریشه این ویروس را از بین ببریم و جامعه را به حالت اول برگردانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.