مسئوول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: مجموعه مستند ۱۳ قسمتی "مادران آفتاب" با موضوع مادران شهدا توسط هنرمندان مستندساز زنجان تولید شده است.

میثم سیفی افزود: در این مستند سعی شده است به سبک زندگی مادران شهدای روستا از زوایای مختلف آن پرداخته شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که تاکنون در آثار مستند تولید شده در خصوص زندگی مادران شهدا کمتر به خانواده‌هایی که در روستا زندگی می کنند پرداخته شده بر همین اساس در این مجموعه مستند تلاش شده است که هر قسمت این مستند، به یکی از مادران شهدای روستایی اختصاص یابد.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان به مناطق و روستاهایی از استان که محل زندگی مادران شهدایی که جزء جامعه هدف این مجموعه مستند است، اشاره کرد و گفت: سه قسمت از این مجموعه مستند در منطقه ماهنشان، چهار قسمت در منطقه ابهر و خرمدره، یک قسمت در منطقه خدابنده، چهار قسمت در منطقه طارم و یک قسمت در روستاهای شهرستان زنجان تولید شده است.

وی اظهار داشت: "گل‌بس"، روستای علم‌کندی از توابع شهرستان ماهنشان، "ماهی"، روستای ونی‌سر از توابع شهرستان طارم، به کارگردانی جعفر موسوی، "گلین فرنگ"، روستای جداقیه از توابع شهرستان ابهر به کارگردانی شبنم طارمی، "قدم‌خیر"، روستای نظرقلی از توابع شهرستان خدابنده به کارگردانی جعفر موسوی از جمله عناوین مجموعه ۱۳ قسمتی "مادران آفتاب" است.

پیش از این نیز جمعی از فیلم‌سازان جوان استان زنجان با حمایت حوزه هنری، پنج فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.