لیلا بیگلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هنرمندان همیشه در کنار مردم بوده و هستند و در هر شرایطی یاریگر آنانند، افزود: در شرایط کنونی نیز فیلم‌سازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی‌شان هرکدام به شیوه‌ای با دوربین‌های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا یاری‌رسانی و مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: آثاری که در قالب‌های مختلف انیمیشن، رئال و یا ترکیبی که در مدت زمان حداکثر سه دقیقه ساخته شده باشند و به صورت خلاقانه قادر باشند در یکی از موضوعات پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به اقشار مختلف مردم کمک کنند و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول حمایت انجمن سینمای جوان خواهند بود.

بیگلی با بیان اینکه حمایت انجمن از این آثار بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال است، اظهار داشت:  رقم نهایی توسط شورای ارزشیابی هنری انجمن تعیین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آثاری که با استفاده از جلوه‌های ویژه و بدون نیاز به حضور میدانی در نقاط پرخطر تولید شده باشند، در اولویت حمایت قرار دارند.

گفتنی است بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز گذشته تعداد کل مبتلایان قطعی آن در ایران به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر، قربانیان ۷۷ نفر و بهبود یافتگان به ۴۳۵ نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.