امیر ارجمند روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده است، افزود: تا اطلاع ثانوی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به فروش تور به مقصد کشورهای خارجی نیستند، این موضوع در مورد تورهای ورودی به کشور نیز صادق است و برابر این شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی لازم است تا اطلاع ثانوی از ایجاد تعهد برای اجرای تور با مبداء کشورهای خارجی به مقصد استان خودداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت توسط دفاتر خدمات مسافرتی نیز خبر داد و اظهار داشت: اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع شود، ممنوع است و رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، به ویژه در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

ارجمند با بیان اینکه عرضه قلیان در کلیه اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ممنوع است، گفت: مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش کلیه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران تاسیسات اقامتی موظفند مشخصات اتباع خارجی را بلافاصله بعد از پذیرش با شماره های اعلامی ۳۳۱۳۵۱۲۴-۳۳۴۲۱۰۱۳ اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.