به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فر با بیان اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان در سطح شهر زنجان آغاز شد. گفت: اتاق بازرگانی زنجان و تعدادی از فعالان اقتصادی با شرکت شیمی سبز اشراق و صنایع غذایی هومن در تهیه، تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان مشارکت دارند.

وی افزود: تهیه، تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده در سطح شهر زنجان در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بااقدام خیرخواهانه و همکاری شرکت شیمی سبز اشراق، یکی از واحدهای تولیدی استان، شرکت صنایع غذایی هومن و اتاق بازرگانی زنجان به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: شرکت شیمی سبز اشراق زنجان در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان، برای ضد عفونی کردن سطوح مختلف، با تغییر خط تولید خود اقدام به تهیه و تولید رایگان مواد ضدعفونی کننده برای توزیع در سطح شهر زنجان نموده است.

یگانه فر افزود: اتاق بازرگانی زنجان نیز با مشارکت تعدادی از اعضای هیئت نمایندگان این اتاق و در راستای رسالت‌های اجتماعی خود و شرکت صنایع غذایی هومن و با همکاری شرکت شیمی سبز اشراق زنجان و تعدادی از فعالان اقتصادی نسبت به تهیه تولید و توزیع انبوه ماده ضدعفونی کننده در سطح شهر اقدام کرده و آن را به صورت رایگان در سطح بیمارستان‌ها، ادارات، نهاد ها، مساجد، آسایشگاه‌ها و عموم مردم از روز پنج شنبه هشتم اسفند ماه آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.