مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، گفت: این اقدام در راستای حفظ سلامت جامعه، کاهش استرس و اضطراب مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس صورت می‌پذیرد.

امید مالکی اظهار داشت: شرکت شیمی سبز اشراق از واحدهای صادراتی بوده و تولیدکننده مواد شیمیایی نانو از جمله حشره‌کش است که بنا به شرایط پیش آمده و در راستای تامین نیازها و رفاه شهروندان برای ضدعفونی کردن سطوح مختلف به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، خط تولید خود را تغییر داده است.

وی خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی‌کننده با اقدام خیرخواهانه این واحد تولیدی و مشارکت اتاق بازرگانی زنجان، تولید شده و از امروز / پنجشنبه ۸ اسفند/ به صورت رایگان توزیع می‌شود.

مالکی افزود: اتاق بازرگانی زنجان نیز با مشارکت شماری از اعضای هیات نمایندگان این اتاق و در راستای رسالت اجتماعی خود با مشارکت در این امر خیرخواهانه نسبت به تهیه، تولید و توزیع انبوه ماده ضدعفونی‌کننده در سطح شهر زنجان اقدام می‌کند.

مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: این مواد به‌صورت رایگان در سطح بیمارستان‌ها، ادارات، نهادها، مساجد، هیات‌های مذهبی، آسایشگاه‌ها و مکان‌های عمومی که مردم، بیشترین رفت و آمد را دارند، توزیع خواهد شد تا در دسترس ارباب رجوع قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.