به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اوقاف استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی از تعویق زمان برگزاری آزمون شفاهی مسابقات قرآن در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش های شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از آن زمان برگزاری آزمون شفاهی مسابقات قرآن به تعویق افتاد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه قرآن آموزان زیر ۱۰ سال بود، ادامه داد: مقرر شده بود این آزمون روز جمعه ۹ اسفندماه امسال برگزار شود که زمان آن لغو شد.

کرمی پس از کاهش شیوع بیماری کرونا و تحت کنترل درآمدن اوضاع، تاریخ برگزاری آزمون توسط ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن اعلام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از لغو آزمون طرح تشویقی حافظان پنج جزء هم خبر داد و گفت: این طرح هم با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

کرمی از لغو محافل قرآنی و همایش ها در استان زنجان به دلیل شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری امامزادگان استان ضدعفونی شدند.

وی گفت: نمازگزاران تلاش کنند در مساجد از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند؛ همچنین تا حد امکان از توزیع نذری در امامزادگان پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.