به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پدافند غیر عامل در محل استانداری زنجان، با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این بیماری باید در آماده باش باشند.

وی بر اجرای طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از ابتلا و سرایت ویروس کرونا در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی درزنجان را ضروری اعلام کرد و یاد آورشد: دستگاهایی اجرایی باید مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

استاندار زنجان، با اشاره به فعالیت قهوه خانه‌ها و سفره‌ها خانه‌ها در استان، گفت: هرگونه فعالیت سفره خانه، قهوه خانه‌ و مراکز عرصه قلیان در استان ممنوع است.

حقیقی ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های اجرایی برای پیشگیری و مقابله با ویروس رابا جدیت و برنامه پیگیری کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بسیج برای آموزش و آگاهی رسانی در جامعه تاکید کرد وگفت: با تلاش دستگا های مرتبط ماسک مورد نیاز در جامعه تامین خوداهد شد و مردم نگران نباشند.

استاندار زنجان، از لغو همه برنامه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی در استان خبر داد و افزود: برنامه در تمام فضاهای عمومی، اتوبوس‌ها، مساجد، اماکن ورزشی فرهنگی ممنوع است.

حقیقی با بیان اینکه مردم تمهیدات بهداشتی را مورد توجه قرار دهند، افزود: مردم. از انجام سفر خودداری کنند.

وی بر اطلاع رسانه‌ها رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص برنامه‌های آموزشی تاکید کردو افزود: صدا و سیما با پخش برنامه‌های آموزشی و سرگرم کننده مردم در خانه نگه دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان موظف هستند با تشکیل ستادها و کمیته‌های مربوط، اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف استان را عملیاتی و رصد کنند، افزود: فرمانداران در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.