به گزارش خبرنگار مهر، توحید سلیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه با افزایش بارش‌ها خطر سیل افزایش می‌یابد، گفت: تمهیدات جدی برای جلوگیری از بروز سیل در استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌ها و احداث آب راه‌هایی برای هدایت آب‌های سطحی در جلوگیری از بروز سیل ضروری است، افزود: با توجه به برودت هوا مدیریت بحران استان زنجان در آماده باش است، و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: ابراز کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان زنجان، تمام دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات رسان استان با تمام توان پای کار هستند.

سلیمی با اشاره ابلاغ توصیه‌های لازم به اعضای ستاد، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در زنجان، گفت: توصیه‌های لازم برای رعایت نکات ایمنی صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، ابراز کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سلیمی افزود: به دلیل در پیش بودن شرایط بحرانی آب و هواو احتمال وقوع سیل مردم در کنار رودخانه‌ها و سفر به خارج از استان خود داری کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های خدمات رسانی در مواقع بحرانی بسیار خوب است و عملکرد مطلوبی دارند، گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در بحث کاهش تلفات جانی و مالی تلاش کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، با بیان اینکه روستاهایی که صعب العبو ر هستند در اولویت خدمات رسانی هستند، افزود: اقدامات لازم برای وقوع هر گونه حوادث در استان زنجان پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.