رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برای رسمیت پیدا کردن جلسات شورای اسلامی شهر زنجان، حداقل باید دو سوم اعضا در این جلسات حضور داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه دو سوم اعضای شورا ۶ نفر بوده و هم‌اینک امکان حضور فقط ۵ نفر از اعضای شورا در جلسات وجود دارد، به همین خاطر جلسات این شورا در زنجان رسمیت ندارد.

وی با یادآوری اینکه طبق قانون، زمانی صحبت از حضور عضو علی‌البدل به وجود می‌آید که عضوی از شورا به مدت دو ماه از حضور در جلسات شورا به هر دلیلی سرباز زند، ادامه داد: برای اینکه بتوان به جلسات شورای اسلامی شهر زنجان رسمیت بخشید، هفته آینده یکی از اعضای علی‌البدل را به این شورا معرفی خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه اولین عضو علی‌البدل در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان طی هفته آینده حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: این موضوع در خصوص سایر اعضای شورای اسلامی نیز صادق بوده و در صورت حضور نیافتن در جلسات این شورا به مدت دو ماه، اعضای بعدی علی‌البدل جایگزین خواهند شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در خصوص انتخاب جانشین برای سه نفر دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: در این خصوص دو راه پیش رو داریم. اول اینکه منتظر بمانیم تا مهلت غیبت دو ماهه این اعضا به اتمام برسد و دوم اینکه دستگاه قضایی در این خصوص تعیین تکلیف کند.

طی ماه های اخیر چهار نفر از اعضای شورای شهر زنجان به همراه شهردار زنجان و معاونین و برخی شهرداران مناطق شهر زنجان احضار و بازداشت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1363792
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.