حسین حسنلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به واریز سرانه سوخت و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی به خبرنگار ایرنا گفت: بر این اساس طی مدت یاد شده  مبلغ  ۷۴۵ میلیون ریال نیز بابت کمک سرانه سوخت به مدارس اختصاص یافته است.

افزود: طی مدت یاد شده، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال نیز بابت سرانه عادی در ۲ مرحله به حساب مدارس استان زنجان واریز شد.

وی اضافه کرد: یارانه غذا نیز از محل هدفمندی یارانه ها به حساب مدارس شبانه روزی به مبلغ ۵۴ میلیارد  و ۵۱ میلیون ریال واریز شده است.

این مسؤول ادامه داد: طی نیمه دوم امسال با توزیع اعتبارات در قالب سرانه عادی و غذایی به حساب مدارس و همچنین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان بخش عمده ای از مشکلات این حوزه برطرف شد.

حسنلو در ارتباط با پرداخت مطالبات فرهنگیان نیز ادامه داد: بر این اساس حق التدریس شاغلان سال ۹۷، قسمتی از حق الزحمه امتحانات، تمامی مطالبات پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی فرهنگیان تا پایان سال گذشته، هزینه فوت و ازدواج نیمه اول ۹۸  شاغل و بازنشسته از محل اعتبارات دریافتی تسویه شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدارس زنجان نیز به لحاظ تامین هزینه های حامل های انرژی مشکلی ندارند و این مهم را از طریق سرانه های مختلف تامین می کنند.

به گفته این مسؤول در صورت تخصیص منابع بیشتر، پرداختی ها شتاب بیشتری می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.