سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وقوع تصادفاًت درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۳۰ نفر براثر تصادفات درون شهری در این استان فوت شدند.

وی اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال تصادفات جرحی ۶ درصد کاهش و تصادفات خسارتی هم بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.

شیر محمدی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه امسال علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، ابراز کرد: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند که این امر از عوامل مؤثر در وقوع تصادفات است.

وی تصریح کرد: طی ۱۰ ماه امسال ۱۴ نفر از فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری در زنجان عابرین پیاده، ۱۳ نفر راننده و سه سرنشین بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان بر توسعه آموزش‌های درست رانندگی کردن تاکید کرد و گفت: مقوله آموزش در رانندگی در این استان مغفول مانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.