به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برای تأمین معیشت شب عید مددجویان کمیته امداد برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به تأمین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی افزود: بسته معیشتی ویژه شب عید مددجویان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت خیرین است، اضافه کرد: با همین رویکرد برنامه‌ریزی شده است تا بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین شود.

صفری همچنین از برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری فرصت مهمی در حوزه مشارکت‌های مردمی در ایام پایانی سال برای تامین نیازهای خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد زنجان، با بیان اینکه رسالت کمیته امداد بستر سازی برای خروج توانمندشده جامعه هدف این نهاد در یک بازه زمانی مشخص، هدفمند و زمان دار از چرخه حمایت است، افزود: با همین رویکرد جشن خودکفایی و توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته برگزار و با رسیدن به سطح درآمد پایدار مناسب بخشی از آنهااز بدنه حمایتی این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.