خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه در بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه استانی سیمای مرکز زنجان، اظهار داشت: مهدی باقری و نبی‌الله محمدی به ترتیب با ۲۸ هزار و ۵۵۰ و ۱۹ هزار و ۴۷۱ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به دلیل به حد نصاب رسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.

وی با بیان اینکه حد نصاب راهیابی به مجلس شورای اسلامی، کسب حداقل ۲۰ درصد آرای شرکت‌کنندگان است، افزود: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق تفاهم وزارت کشور و شورای نگهبان در روز جمعه ۲۹ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

مرادی نافچی با بیان اینکه روند انتخابات از ۱۰ اردیبهشت سال جاری آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: تدابیر متعددی در بخش‌های مختلف طی این مدت اندیشیده شد و در نهایت، فرآیند رای‌گیری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفند در ۷۵۷ شعبه ثابت و سیار استان انجام شد.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان در خصوص نتایج نهایی سایر حوزه‌های انتخابیه استان، گفت: حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی با ۱۹ هزار و ۴۵۴ رای در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی، سیدمرتضی خاتمی با ۱۷ هزار و ۷۶۳ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مرادی نافچی افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز سیدالبرز حسینی با کسب ۳۰ هزارو ۸۵۲ رای، منتخب مردم برای ورود به خانه ملت شناخته شد.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان ضمن تقدیر از حضور با شور و شعور پرشور مردم در حماسه دوم اسفند، گفت: از تمام فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی که در برگزاری انتخابات، دخیل بوده و تمام نامزدها که فضا برای رقابت سالم را فراهم کردند، قدردانی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.