فتح‌الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان زنجان، تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید توجه داشته باشند که هیچگونه کاستی از جمله قطعی آب، برق، گاز و مخابرات و همچنین کوتاهی از سایر دستگاه‌ها پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات فردا / دوم اسفند/ اندیشیده شده است، اظهار داشت: با همکاری تمام مدیران و مشارکت حداکثری مردم، انتخابات باشکوهی مانند دوره‌های گذشته در استان زنجان برگزار شده و جشن ملی دیگری رقم خواهد خورد.

حقیقی خاطرنشان کرد: تمام تاکیدها برای این است که انتخابات در سلامت کامل و بدون هیچ ابهامی برگزار شود زیرا ممکن است کوچکترین و ساده‌ترین مساله سبب ابطال آرای یک شعبه شده و زحمات عوامل برگزاری هدر برود.

استاندار زنجان ضمن قدردانی از زحمات تمام مدیران و به‌ویژه عوامل راهداری که طی روزهای اخیر با تلاش شبانه‌روزی نسبت به بازگشایی مسیرهای روستایی اقدام می‌کنند، افزود: ۱۱ روستای استان که مسیر آن‌ها مسدود است نیر باید تا فردا بازگشایی شده و انتخابات در تمام نقاط استان برگزار شود.

مقام عالی دولت در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقال فرد مصدوم در روستای خضرچوپان شهرستان ماهنشان از طریق بالگرد به بیمارستان، گفت: راه این روستا مسدود شده بود و ارتفاع برف در برخی قسمت‌های آن به ۱۰ متر می‌رسید که با تلاش‌های شبانه‌روزی ضمن بازگشایی مسیر، مصدوم نیز ابتدا به بیمارستانی در زنجان و سپس به تهران منتقل شد.

وی اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در چنین مواقعی، واقعیت‌ها را انتشار داده و منصفانه بنویسند.

حقیقی خاطرنشان کرد: برای انتقال این مصدوم، پنج مرتبه پرواز بالگرد از زنجان و شهرستان میانه (آذربایجان شرقی) انجام شد اما به دلیل وجود مه و شرایط نامساعد جوّی، امکان فرود بالگرد در محل وجود نداشت.

استاندار زنجان افزود: بالگرد در مسیری در نزدیکی روستا فرود آمده و فرد مصدوم با کمک عوامل هلال احمر به بالگرد منتقل شد.

وی با بیان اینکه وقتی مطلب غیرواقعی نوشته شود، نویسنده در گناه ایجاد شده نیز شریک می‌شود، گفت: همه ما از یک خانواده و فرزند انقلاب هستیم که این را باید نه در شعار بلکه در عمل، ثابت کنیم.

حقیقی با تاکید بر خودداری از ناراحت کردن ذهن مردم و ایجاد آرامش در جامعه، اظهار داشت: سابقه داشته که راه روستای خضرچوپان حتی یک ماه هم مسدود شود و اکنون که در شرایط اضطرار و سخت با تلاش شبانه‌روزی طی چند روز بازگشایی شده نباید در حق زحمت‌کشان بی‌انصافی و کم‌لطفی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.