به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان، مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری به عنوان نامزدهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی شدند.

در این بیانیه آمده است: فریادهای مستکبران عالم در تهدید ملت بزرگ ایران، با مشت‌های مقاومت در هم کوبیده شد و در یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش مردم انقلابی زنجان در امتداد فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، راه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی را پر رنگ تر از هر زمان خواهد کرد.

این بیانیه یادآور می شود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان پس از برگزاری جلسه نهایی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ و پس از بررسی جمیع شرایط و با رای اکثریت مطلق آراء برادران: دکتر مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری را به عنوان نامزد این شورا برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم معرفی می کند.

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان می افزاید: در این برهه حساس که تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه کفر، ظلم و استبداد نوین قرار گرفته است، وظیفه هر ایرانی است که با حضور در عرصه سیاسی انتخابات و روشنگری و معرفی کاندیداهای اصلح و انقلابی، ضمن شرکت در انتخابات، دیگران را نیز به حضور در پای صندوق های رای در دوم اسفند ماه ترغیب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.