آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای کشور افزود: ادیان الهی ضدکفر و جنایتکاران عالم بودند و مکتب اسلام سرمنشاء مبارزه با ظلم و فساد است.
وی‌تاکید کرد: اسلام خالص آزادیخواه و حاکمیت دینی در سرزمین اسلامی باید حاکم می شد که با شکل گیری انقلاب اسلام ی محقق شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از ابتدای اسلام  انبیا و اولیای الهی در برابر مستکبران عالم ایستاده و در جهت عبودیت و بندگی حرکت کردند که امام راحل نیز این مسیر را برای ملت نشان داد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: در این کشور سلطه اجانب با انقلاب برچیده شد و استقلال، آزادی و نه شرقی و نه غربی شکل گرفت.
وی تاکید کرد: مارکسیسم و کمونیسم از آبشخور غرب شکل گرفته اند اما بنیانگذار انقلاب اسلامی مردمداری و مردم سالاری دینی را در ایران نهادینه کرد.
آیت الله نجف آبادی یادآوری کرد: عصر جدید در تاریخ بشریت توسط امام راحل شکل گرفت و کارنامه انقلاب و نظام اسلامی در همه زمینه ها افتخار آفرین و درخشان شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از این افتخارات، استقلال و آزادی ایران است و امروز به رغم تحریم های سنگین آمریکایی این مهم با اقتدار حفظ شده است.
آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: امروز تولیدات پتروشیمی، گاز، افزایش باسوادی، میانگین امید به زندگی در مقایسه با قبل از انقلاب افزایش قابل توجهی یافته است.
وی افزود: توسعه ساخت و سازها، افزایش جمعیت، توسعه ارائه خدمات، رشد شمار پزشکان و خودکفایی در این بخش و کشاورزی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ایران به لحاظ تولید ۲۴ هزار تن محصولات کشاورزی، حمل و نقل ریلی، زمینی، هوایی، صنعت دفاعی و نفت خودکفا شده است.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: کارنامه انقلاب به طور نسبی با این همه تحریم های موجود، هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها، درخشان است و مقاومت ادامه دارد.
وی اظهار داشت: با وجود این کارنامه عظیم، طبیعی است دشمنانی که این جزیره امن را از دست داده اند دسیسه ها و توطئه چینی ها در اشکال مختلف علیه کشورمان داشته باشند که این خباثت ها از اول تاریخ در راه ائمه اطهار(ع) هم بوده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با عنایت خداوند و توسل به اهل بیت جز الطاف خداوندی چیزی ندیده ایم.
وی ادامه داد: ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی لکه ننگی برای دشمنان در دامن تاریخ شد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جای این شهید سرافراز را هزاران ایرانی از برادر و خواهر پر خواهند کرد و راهش را ادامه می دهند تاکید کرد: با قدرت عزت و شجاعت در سایه رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب انتقام خون سردار سلیمانی با درهم کوبیدن هیمنه آمریکا، بساط رژیم صهیونیستی و آل سعود را در هم خواهیم شکست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: می خواهیم مجلسی آگاه با نمایندگانی مسئولیت پذیر داشته باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: کارهایی بزرگ، ارزشمند و ماندگار در مجلس قابل انجام است و حضور در پای صندوق های رای بیعت مجدد با شهدا و امام راحل است.
وی تاکید کرد: از تبلیغات احساسی، هیجانی و دروغ پرهیز شود و این مهم سالم شود و نامزدهای انتخات شده نیز با مردم عهد و پیمانی که می بندند تا پایان به آن وفادار باشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایندگان ملت باید مصالح کشور را رعایت و به آن عمل کنند و تصمیمات حکیمانه بگیرند.
آیت الله دری نجف آبادی به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: توجه به جوانان، عدالت، اخلاق، علم و دانش در آن تاکید دارد و حضور انقلاب برای اخلاق است که باید تمدن اخلاقی اسلامی را گسترش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به بندگان خدا، برقراری عدالت اجتماعی، وحدت کلمه، پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است یادآوری کرد:  پرهیز از دوقطبی سازی جامعه باید نهادینه شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حضور مردم در صحنه های مختلف تاریخی و مذهبی زنجانی ها غیرت دینی آنان در مراسم های مذهبی قدردانی کرد و افزود: این مهم از مردانگی، عشق عمیق دینی به اسلام، اهل بیت (ع)، جهاد و شهادت نشات گرفته است.
 آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: باید با هدایت های مقام معظم رهبری پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان (عج) سپرده شود تا ملت ایران بتوانند اسماعیل و حسین گونه این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.