جواد یوسفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در حال حاضر سطح این آزادراه ها و جاده های ترانزیت زنجان- خرمدره- ابهر  به دلیل یخبندان و کولاک بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.
وی تاکید کرد: آزادراه زنجان- تبریز در حوزه استان آذربایجان‌شرقی همچنان مسدود است و فقط مسافران اردبیل می توانند در حوزه زنجان در آن تردد کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر مسیرهای بیان شده تردد در جاده های خدابنده - همدان، زنجان- بیجار، سلطانیه به خدابنده نیز کولاک جریان دارد و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
یوسفی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی استان امروز نیز بارش برف همراه با کولاک در استان زنجان ادامه دارد.
وی متذکر شد: رانندگان و مسافران از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسافران و رانندگان در صورت وجود ضرورت برای تردد از طریق شماره ۱۸۱۶ مرکز راهداری استان زنجان از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
یوسفی اضافه کرد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱  مطلع شوند.
به گفته وی، اکیپ های راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند که در صورت ضرورت مسافران نیز در این مکان ها اسکان موقت داده می شود.
معاون راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان از رانندگان خواست؛ خودروهای خود را مجهز به سیستم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، چراغ های مه شکن کرده و جیره غذایی خشک همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز هکه تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.