حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آسمان استان زنجان ابری است و بارش برف نیز در شهرستان طارم جریان دارد.
وی اظهار داشت: براساس پیش بینی های انجام شده تا پایان امروز بارش برف همراه با کولاک ادامه دارد و این سامانه آخر وقت از استان خارج می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:. برای فردا/ ۲۳ بهمن/ بارشی پیش بینی نشده اما وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت وجود دارد که وقوع کولاک در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان را فرا می گیرد.
سلطانی از کاهش مجدد دمای هوا در استان زنجان خبر داد و افزود: دما از فردا صبح کاهش یافته و یخبندان در سراسر استان حاکم می شود.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته حلب با ۲۳ درجه زیر صفر و چورزق ۹ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان زنجان بودند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر دمای هوای زنجان ۹ درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت پنج درجه کاهش یافته است.
سلطانی با بیان اینکه طی روز گذشته و امروز بیشترین بارش برف در شهرستان ماهنشان با ۲۳ سانتی متر ثبت شده است، یادآوری کرد: ارتفاع برف در قیدار ۱۸, آببر، زنجان و فرودگاه پنج سانتی متر ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.