حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم با بصیرت ایران اسلامی و رهبری امام راحل در سال ۵۷ به پیروزی رسید و این حضور  همیشه در تمام لحظه ها یکی از پشتوانه های قوی نظام بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از رازهای مانایی و ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف، باعث تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و امروز با گذشت ۴۱ سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم همواره در راستای دفاع و پشتیبانی از نظام استوار و قوی ایستاده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ها ی مختلف باعث رشد و شکوفایی این انقلاب است، گفت: دشمن بیشتر  از آنکه از سلاح و تسهیلات بترسد از حضور انقلابی مردم می ترسد و امام راحل و مقام معظم رهبری بارها برنقش مردم به عنوان  مهمترین و بزرگترین ظرفیت تاکید داشته و دارند.

احمدی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه امسال ویژه است، افزود: امسال ۴۱ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب و اربعین سردار سلیمانی است و همان طور که در  تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی حماسه آفریدند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه هم خوب خواهند درخشید.

وی ابراز کرد: مردم در عرصه های مختلف دفاع مقدس و پیشرفت های علمی و اقتصادی همیشه نقش آفریده  و انقلاب را بیمه کرده و به جلو برده و باعث رشد تعالی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه هر چقدر به سمت جلو می رویم توطئه دشمنان برعلیه کشورمان بیشتر می شود، افزود: دشمن می خواهد جلوی رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

احمدی افزود: دشمن در تمام  زمان ها برعلیه ایران توطئه کرده است، بنابراین می طلبد مردم با بصیرت و همیشه در صحنه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه ای دیگر خلق کنند.

احمدی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه عزت و عظمت  و ماندگاری نظام  خواهد بود، افزود:در این روز باشکوه با حضور پرشور مردم  انقلاب عظمت خود را به رخ دنیا خواهد کشید و ان شاء الله در انتخابات امیدواریم مجلس قدرتمند و با بصیرت و مردمی و انقلابی با حضور قدرتمند مردم  تشکیل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.