سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت ۸ صبح فردا /سه‌شنبه ۲۲ بهمن ماه/ به منظور برگزاری پر شورتر و با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی، پلیس راهور زنجان، تدابیر و تمهیدات لازم ترافیکی پیش بینی کرده است.

وی اظهار داشت: عوامل پلیس راهور زنجان در تمامی مسیرهای منتهی به راهپیمایی، استقرار خواهند یافت تا تردد خودروها مشکلی برای شرکت کنندگان در مراسم به وجود نیاورد و از سویی نیز سهم خود را به این طریق در برگزاری هرچه بهتر این آیین ایفا کنند. 

شیرمحمدی، ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: تردد و توقف وسایط نقلیه اعم از خودروها و موتورسیکلت‌ها روز ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلام شده، ممنوع خواهد بود که انتظار می رود رانندگان به این موضوع توجه جدی داشته باشند که در غیر این صورت از سوی عوامل پلیس راهور زنجان مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

رییس پلیس راهور استان زنجان گفت: صبح سه‌شنبه تردد و توقف کلیه خودروها از میدان پانزده خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان - میدان انقلاب - صدر جهان - بلوار آزادی و چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی از میدان انقلاب تا تقاطع مسگرها، ممنوع خواهد بود.

شیرمحمدی با تاکید بر اینکه خودرو های پارک شده در این مسیرها با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد، افزود: خیابان‌های  منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا ۵۰ متری بسته خواهند شد و  رانندگان می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

طرح های ویژه انتظامی نیز در روز ۲۲ بهمن در سطح استان زنجان به مرحله اجرا در خواهد آمد و ماموران انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان، تمهیدات ویژه‌ای را به اجرا خواهند گذاشت که از مردم انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ساعت آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن 

مراسم راهپیمایی مردم شهر زنجان ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه‌شنبه از چهار راه امیرکبیر به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) خواهد بود و آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، عضو تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران این مراسم خواهد بود.

مراسم نورافشانی در شهر زنجان

مسوؤل اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور استان زنجان نیز به برگزاری مراسم نورافشانی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم، امشب در میدان ارتش برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: به منظور امنیت و آرامش حاضران در محل، از ساعت هشت شب از سمت تقاطع تربیت به سمت میدان ارتش و دیگر مسیرهای منتهی به این میدان، به مدت قریب ۲ ساعت، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و از رانندگان انتظار می رود برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم نورافشانی با پلیس همکاری بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.