سرهنگ محمدحسن خلجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه تلخ ساعت ۱۷:۳۹ شامگاه یکشنبه /۲۰ بهمن ماه/ در مقابل ورزشگاه کارگران زنجان در نزدیکی میدان ارتش، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه عابر کشته شده زنی حدود ۴۸ ساله بود، اظهار داشت: این عابر پیاده که در نقطه کور قرار گرفته بود از دید راننده کامیون کشنده دور مانده و بر اثر برخورد خودرو به شدت مصدوم شد که پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی، جان خود را از دست داد.   

خلجی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور زنجان، شهرداری زنجان را به علت عدم ایمن سازی محل و راننده کامیون را نیز به دلیل عدم توجه به جلو، به صورت ۵۰ به ۵۰ مقصر در این حادثه اعلام کردند.  

 مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون قریب ۳۲ نفر در درون شهرهای استان زنجان بر اثر وقوع تصادف رانندگی جان باخته اند ‌که ۱۹ نفر آن مربوط به شهر زنجان است.

خلجی از عابران پیاده خواست هنگام عبور از عرض کوچه و خیابان، دقت و احتیاط بیشتری بکنند و رانندگان نیز بیش از پیش رعایت حال عابران را داشته باشند تا حادثه ناخوشایندی اتفاق نیفتد.

وی تصریح کرد: عابران برای عبور از عرض خیابان از محل هایی که دارای پل عابر پیاده است، استفاده کنند چراکه کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند عواقب تلخی را برای آنان داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.