امیرحسین صالحی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این رقابت‌ها از ۱۴ بهمن ماه جاری در شهر "ووهان" کشور چین برگزار شود که به علت شیوع کرونا ویروس جدید، برگزار نشد.

وی اظهار داشت: مسابقات بوکس گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۲ اسفند ماه در شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد و این بوکسور زنجان نیز که عضو فیکس تیم ملی این رشته ورزشی ایران است جزو نفرات منتخب اعزامی به این پیکارها خواهد بود.  

صالحی با بیان اینکه شریفی در اردوی آمادگی که از  یک بهمن ماه قریب ۱۰ روز با حضور ۱۰ بوکسور منتخب و برتر در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شد، حضور داشت، افزود: مرحله جدید این اردو نیز از روز دوشنبه /۱۴ بهمن ماه/ در سالن شماره ۹ این مجموعه ورزشی آغاز شده و درحال برگزاری است.

وی که عضو کمیته مربیان فدراسیون بوکس نیز است، اظهار داشت: این بوکسور فیکس تیم ملی در وزن ۹۱ کیلوگرم به همراه سایر ملی پوشان اوزان مختلف، زیر نظر مربیان مجرب تیم ملی بوکس ایران تمرین می‌کند.

این دوار بین المللی بوکس زنجان به مسابقات کشورهای عربی که از سوم تا دهم بهمن ماه در کویت برگزار شد دعوت شده بود و علاوه بر قضاوت، در کلاس ارتقای داوری ستاره دار نیز شرکت کرده بود که هنوز نتیجه آزمون به عمل آمده، اعلام نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.