دکتر مهین فرهادی زاد سه‌شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: این حضور باعث شد تا در دوره‌های بعدی بازی های آسیایی، بانوان کشورهای اسلامی نیز در برخی از رشته‌ها با حجاب ظاهر شوند.

وی با تاکید براینکه برنامه‌های آموزشی و معرفتی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار گرفته و انجام می شود، اظهار داشت: ورزش همگانی اصلی‌ترین گام در ورزش بانوان است و در حقیقت سلامت خانواده در گرو سلامت بانوی خانواده است.

فرهادی زاد افزود: بانوان ایران در سال های گذشته سهمیه‌هایی برای المپیک و پارالمپیک کسب کرده‌اند که به یاری خداوند برای المپیک آینده (۲۰۲۰ توکیو) نیز سهمیه‌هایی را کسب خواهند کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، همچنین در بازدید از محل طرح ارزیابی ساختار قامتی زنان شاغل در دستگاه های اجرایی استان زنجان گفت: انجام مسوؤلیت های مهم بانوان در گرو سلامت آنان بوده و توجه جدی به این امر مهم ضروری است.

فرهادی زاد با بیان اینکه ورزش و حرکات اصلاحی در سلامتی بسیار موثر و نشاط آور است و زمینه داشتن جامعه‌ای پویا را فراهم می‌کند، افزود: بانوان در صورت بهره‌مندی از جسمی سالم می‌توانند به مسوؤلیت‌های مهمی که بردوش آنان است بپردازند و شکوفا شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری هایی که در نهایت به عمل های جراحی ختم می شود با اصلاح ساختار قامتی حل شده و یا به تعویق خواهد افتاد تصریح کرد: ورزش و حرکات اصلاحی در سلامتی بسیار موثر و نشاط آور است و زمینه داشتن جامعه ای پویا را فراهم می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.