علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشگاه ۱۵ هزاری نفری و پیست دوچرخه سواری زنجان از مهم ترین طرح‌های نیمه تمام ورزشی این استان هستند که متولی ساخت این ۲ طرح،  شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور می باشد و اداره کل ورزش و جوانان زنجان نیز به عنوان دستگاه بهره‌بردار است.    

وی با بیان اینکه در زمان حاضر سرانه فضای ورزشی استان زنجان ۷۴ سانتیمتر است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح تعداد طرح ورزشی نیمه تمام، سرانه فضای ورزش زنجان به نرم کشوری نزدیک‌تر خواهد شد.

خلیلی، تصریح کرد: میزان سرانه فضای ورزشی در برنامه چهارم به میزان یک متر مربع تعیین شده بود که این میزان در برنام پنجم توسعه ۱ متر و ۲۰ سانتیمتر  در نظر گرفته شد که با توجه به وضعیت اقتصادی و اعمال تحریم‌ها ناجوانمردانه از سوی آمریکا، این امر تاکنون محقق نشده است.

معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به ۲۰ طرح ورزشی نیمه تمام زنجان اشاره کرد و گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، پیست دوچرخه سواری، استخر شنا هیدج، استخر شنا قهرمانی زنجان، سالن‌های ورزشی دیزج آباد، کهلا، سهرورد، رجعین، خرمدره و ابهر، سالن ورزش باستانی خدابنده، مجموعه ورزشی بعثت و چند باب زمین چمن مصنوعی فوتبال، ازجمله این طرح ها است.  

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان جزو مهم ترین طرح های ورزشی نیمه تمام زنجان است که به علت عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع، هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.  
عملیات اجرایی این ورزشگاه که از طرح های مهر ماندگار زنجان است از سال ۸۴ آغاز شد و قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد اما به دلیل کمبود اعتبار تا به امروز این امر محقق نشده است.  
طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ اجرا شد و مردم زنجان به ویژه ورزش دوستان سالهاست در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.