رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این پویش با مشارکت تشکل های دانش آموزی استان و محوریت سازمان دانش‌آموزی، در راستای کمک رسانی به هموطنان سیلزده در استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشور، برگزار می‌شود. 

فیروز مهدی افزود: فرهنگیان و دانش آموزان این استان می توانند کمک های داوطلبانه نقدی و غیرنقدی (در صورت امکان  نقدی) خود را برای کمک به مناطق سیل زده در موعد مقرر به دفاتر مدارس اهدا کرده و یا به شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۱۲۳۸۷۶۶۹۲۲ سایر به نام اداره کل آموزش و پرورش استان واریز کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان خیر، می توانند کمک های غیرنقدی مورد نیاز مناطق سیل زده شامل پتو، لوازم بهداشتی، آب معدنی، چادر، کنسرو های خوراکی مدت دار، حبوبات، لوازم التحریر و غیره را به سازمان دانش آموزی این استان تحویل دهند.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس، ساز و کارهایی فراهم شده که فرهنگیان زنجانی در صورت تمایل و با هدف همراهی و همدلی هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان، با تکمیل فرم کسر از حقوق به صورت اختیاری، یک یا چند روز از حقوق خود را برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص دهند.

وی  اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته کمک های نقدی  پویش "سیل مهربانی همکلاسی های ۲" روز هشتم بهمن ماه تجمیع و در نهایت به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

مهدی خاطرنشان کرد: پویش "سیل مهربانی همکلاسی‌های یک " نیز که به کمک رسانی زلزله زدگان کرمانشاه در سال ۹۶ اختصاص داشت که مشارکت خوب دانش آموزان و معلمان زنجانی همراه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.