رضا عسگری روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با بیان اینکه این شورا یکی از شوراهای اثر گذار در حوزه مسائل فرهنگی است، افزود: خروجی این شورا به اتخاذ تصمیات درست و عملیاتی کردن آنها کمک زیادی می کند.

وی با بیان اینکه پایین بودن میانگین نمرات دانش آموزان زنجانی در کنکور سراسری موجب نگرانی است، اظهار داشت: کنکور می تواند بهانه ای باشد تا با شرایطی که در شهرستان زنجان از حیت وجود دبیران، مدیران و نیروی انسانی توانمند وجود دارد و با همراهی خانواده ها، برای تربیت دانش آموزان با سواد فرصت های مناسب تری فراهم کنیم.

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در شرایط به وجود آمده با حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد، هیمنه آمریکا درهم شکست.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در اثر حمله موشکی سپاه متحمل خسارت های سنگینی شدند، گفت: قدرت موشکی ایران در این عملیات بر همگان مشخص شد چرا که حتی آمریکایی با وجود تبلیغات پیرامون تجهیزات نظامی شان، قادر به رهگیری موشک های سپاه نشدند.

عسگری خاطرنشان کرد: دستاوردهای حوزه دفاعی در کشور نتیجه آن است که کسانی که در این بخش ها کار کردند، عاشقانه و با رویکرد غیر مادی دراین راه قدم بر می دارند.

وی تصریح کرد: اگر روحیه خالصانه را در جامعه نهادینه کنیم، در حوزه های مختلف مشکلات حل می شود چرا که چنین روحیه ای مانع بروز فساد بودهه و افزایش بهره وری را در پی دارد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه وجود برخی بی تفاوتی ها باعث شده تا در برخی زمینه ها دچار مشکل شویم، خاطرنشان کرد: اگر به درستی برنامه ریزی و عمل کنیم می توانیم کارهای بزرگی را با وجود همه محدودیت ها انجام دهیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.