معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با مدیریت و برنامه‌ریزی ‌در حوزه مدیریت مصرف و همکاری قابل توجه مشترکان استان توانستیم در ساعات اوج مصرف برق مورد نیاز استان را تامین و خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم.
عبدالله نثار افزود: برقراری شبکه برق پایدار برای مشترکان مهمترین هدف شرکت توزیع نیروی برق محسوب می‌شود و با توجه به بالا بودن نرخ تولید انرژی در ایران لازم است شهروندان بیش از پیش به مدیریت مصرف توجه کنند.
وی، استفاده بهینه از این انرژی را ضامن بقای محیط زیست دانست و اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف برق که در برخی موارد خارج از نیاز است و به کارگیری سیستم‌های مناسب و متناسب با جغرافیای محل زندگی یکی از مناسب ترین روش‌های مدیریت مصرف برق به شمار می رود.

۱۳۶۳ تفاهم نامه با مشترکان منعقد کردیم
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در ادامه گفت: در پیک بار تابستان امسال یک‌هزار و ۳۶۳ تفاهم نامه با مشترکان برق در استان به منظور کاهش بار در ساعات اوج مصرف منعقد شد.
کریم نصیری‌مقدم خاطرنشان کرد: تعداد تفاهم‌نامه‌های امسال نسبت به سال پیش ۱۵۱درصد افزایش داشت.
به گفته وی، با همکاری ۸۸۷ مشترک شرکت توزیع نیروی برق در استان زنجان بیش از ۱۰۷مگاوات کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف داشتیم که برای این کاهش مصرف ۴۹میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال به حساب این مشترکان همکار در پیک‌سایی تابستان  واریز شد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این پاداش نسبت به پاداش سال گذشته بیش از ۸۸ درصد افزایش یافته است.
نصیری مقدم ادامه داد: در طرح پیک‌سایی تابستان امسال ۹۹۶ تفاهم نامه با مشترکان بخش کشاورزی،  ۱۴۶تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی، ۲۷ تفاهم نامه طرح دیزل ژنراتور، ۱۰۳ تفاهم نامه مشترکان اداری، ۲۱ تفاهم نامه با مشترکان تجاری، ۲۹ تفاهم نامه با مراکز سی‌ان‌جی و ۴۱ تفاهم نامه طرح ذخیره عملیاتی منعقد شده بود.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در طول سال تاکید کرد: مصرف و تولید انرژی در ایران رشد نامتوازنی دارد که باید بیش از پیش به مدیریت مصرف و اصلاح الگوی آن توجه داشت.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تابستان امسال با تفاهم‌نامه‌هایی که منعقد کردیم با مدیریت مصرف و کاهش بار، خاموشی تابستان به صفر رسید.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به ۴۳۹ هزار مشترک دارد که ۳۳۰ هزار مشترک خانگی، ۴۵ هزار تجاری، ۱۳ هزار و ۵۰۰ اداری و عمومی، هفت هزار و ۵۰۰ کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.
بیش از ۵۰ درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.