در این مراسم استقبال که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، شماری از اهالی ورزش، دوستان و خانواده این ورزشکار در محل مجموعه ورزشی برگزار شد استقبال کنندگان با پخش شیرینی و اهدا گل ابراز خوشحالی و شادمانی کردند. 

نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: این بوکسور زنجان برای رسیدن به مرحله فینال با قدرت هرچه تمام به ترتیب حریفان خود از آفریقا و ترکیه را از پیش روی خود برداشت اما در فینال، مغلوب حریف الجزایری شد.

امیرحسین صالحی زنجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بوکسور الجزایری که سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ را در کارنامه خود دارد اما با این وجود این بوکسور توانمند و شاخص زنجان به سادگی مغلوب این دیدار نشد.

وی با بیان اینکه این بوکسور زنجانی با اعزام به پیکارهای ترکیه، دومین حضور خود در مسابقات بین المللی را تجربه کرد، اظهار داشت: شریفی با توجه به سن کم و تجربه پایین خود، نشان داد که حریف قدر و سرسختی برای رقبا است. 

صالحی زنجانی با بیان اینکه تیم ملی بوکس ایران در این رقابت‌ها  به سه نشان نقره و چهار برنز دست یافت، افزود: رقابت های بین المللی بوکس جام احمد کومرت ترکیه از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه جاری در استانبول برگزار شد و تیم ملی ایران با ترکیب کامل شرکت کرده بود.

وی با بیان اینکه این بوکسور شایسته و ملی پوش زنجانی در وزن ۹۱ کیلوگرم پیکارها بر روی رینگ رفت، اظهار داشت: مسابقات ترکیه به نوعی در حکم تدارکاتی نیز بود چراکه مهم‌ترین برنامه فدراسیون بوکس ایران حضور مقتدرانه در رقابت‌های چین به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

صالحی زنجانی افزود: رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سطح اقیانوسیه و آسیا است و تیم‌های نیوزلند و استرالیا هم در چین حضور خواهند یافت و به حتم تیم ملی بوکس ایران راه سخت و دشواری را برای پیروزی در پیش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.