مربی تیم ملی بدمینتون ایران گفت: این اردو با حضور هشت بازیکن منتخب از روز جمعه /۲۰ دی ماه/ به مدت یک هفته در آکادمی بین المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان برگزار شد.

غلامرضا باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران حاضر در این اردو در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و در مجموع هر روز بین چهار تا پنج ساعت زیر نظر مربیان (غلامرضا باقری و نیکزاد شیری) تمرین‌های بدنی، تاکتیکی و تکنیکی خود را انجام دادند.

وی با یادآوری اینکه نخستین اردوی آمادگی تیم ملی از ۷ تا ۱۳ دی ماه با حضور این ورزشکاران در قم برگزار شد، افزود: سروش اسکندری و محسن معصومی از زنجان، محمد پایروند و امیرحسین پورعلیان از تهران، مسعود پیروزی از گلستان، علی محمد فقیهی از یزد، سعید بابیانی از خراسان رضوی، محمد سنگتراش و صالح میرشکاری از سیستان و بلوچستان، بدمینتون بازان منتخب حاضر در این اردوها بودند.

مربی تیم ملی بدمینتون ایران گفت: امیرحسین پور علیان از تهران و امیر جباری از همدان به علت مصدومیت نتوانستند در اردوی زنجان حضور پیدا کنند که امید است در صورت رفع مصدومیت در مرحله سوم این اردوی آمادگی که از چهار بهمن ماه امسال به مدت ۱۰ روز در استان فارس برپا خواهد شد بتوانند شرکت کنند.

باقری، سطح آمادگی فنی و تاکتیکی بدمینتون بازان حاضر در اردوی زنجان را قابل قبول خواند و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سومین مرحله اردوی آمادگی به سطح مطلوب‌تر برسند، تصریح کرد: این اردوی آمادگی به منظور حضور توانمند در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر ایران که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه امسال در فارس برگزار خواهد شد، برپا می‌شود.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر با حضور بازیکنان منتخب در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.