شهرام میرزایی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با توجه به بروز حادثه سیل در مناطق جنوب و جنوب شرقی بویژه سیستان و بلوچستان، شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی و زیر آب رفتن تعدادی از شهرستان‌های این مناطق بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.
میرزایی اظهارداشت: با توجه به بروز این حادثه و بی سر پناه شدن تعداد زیادی از هموطنان و نیز تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، ملت خیر و فهیم این استان با کمک های نقدی و غیر نقدی خود به یاری آنها بشتابند.
وی تاکید کرد: مردم استان زنجان می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل پتو، موکت، زیرانداز نو و غیرمستعمل، ست های بهداشتی و مواد غذایی با حداقل ۶ ماه تاریخ اعتبار مصرف را به شعبه های هلال احمر در سراسر استان تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از شهروندان این استان خواست، از ارائه هرگونه البسه کهنه و مستعمل، مواد فاسد شدنی خودداری کنند.
میرزایی خاطرنشان کرد: هموطنان نوعدوست استان زنجان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب جاری ۹۹۹۹۹ در همه بانک ها و یا کارت بانک ملت به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبای ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹IR بانک ملت واریز کنند.
وی یادآوری کرد: علاوه بر این روش ها هموطنان خیر و نوعدوست استان زنجان می توانند از طریق کارت بانک رفاه کارگران به شماره ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و یا با کد دستوری تلفن همراه #۱۱۲* اقدام به واریز کمک های نقدی خود به نفع سیل زدگان در مناطق جنوب و جنوب شرقی بویژه سیستان و بلوچستان واریز کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجانی ها می‌توانند به منظور اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.